بامن یا بدون من

بی تو هرگـــــــــــــز. بی تو با خاطراتت چه کنمممممممممم

کاش بــودی تا دلم تنها نبود تا اســیــر غـصــه فردا نـبود کاش بودی تا فقـط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

                                                                 

بعضی وقتا

تو زندگی به جایی میرسی که میگی....نه!

این آدم فرق داره!

میری جلو....

قبول میکنی که لحظه های خوب و بدتو باهاش شریک شی!

واست خاطره های خوب میسازه!

خاطره هایی که نقشه اولش اونه....

مشکلاتو بهش میگی.....به امیده اینکه کمکت کنه!

هرچی باشه اون فرق داره ها...

بعد یه مدت هرشب دعوا میاد بهت میگه من تازه شناختمت!

تو کسی نیستی که با یه نفر بمونی!

خوردت میکنه و آخرشم میره...

تو میمونی...

به این فکرمیکنی که آره!

من با کسای دیگه هم حرف میزدم

اما فقط راجبه اون...

راجبه این که چقدر دوستش دارمو اون از صبح تا شب پی زندگیه خودشه!

راجبه اینکه من حاضرم واسه ی بودنش هر کاری بکنم! 

اما الان

این حرفا اونو برنمیگردونه

اونی که رفته لابد واسش کم بودی

شایدم از اول اشتباه بوده

شااید.....

قصه ی ما هم تموم شد...

با یه عالمه ی خاطره ی خوب...

با یه عالمه آرامش که الان جاشو نگرانی پر کرده....

مهم اینه خوشبخت باشه

با من...یا بدون من!

 

جریان چیست؟

هیچگاه پیدا نمیشود

جَسَد آنان که ادعا میکُنند

بَرایمان میمیرَند....!

 

چرا آدم ها نمیدونن بعضی خدا حافظی ها یعنی:

 

نذار برم؛

 

یعنی برم گردون ؛

 

سفت بغلم کن ؛

 

سرمو بچسبون به سینتو بگو :

 

خ حافظ و زهر مار !بیخود میکنی میگی خدا حافظ !!!

 

مگه میزارم بری!!!

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,ساعت19:8توسط ساسی و مینااااااااااااااتی | |